IZ RECENZIJA

„[…] Knjiga ima interdisciplinarni pristup i procese u našoj okolini objašnjava iz različitih uglova – sa fizičkog, hemijskog, biološkog aspekta. Bogato ilustrovana, omogućuje da se pojave i pojmovi lakše razumeju i zapamte. Za one koji o nekim pojmovima i pojavama žele da saznaju više, omogućene su „prečice putem odgovarajućih linkova. Kroz objašnjenja zašto i kako se pojave odigravaju, ukazuje se i na mogućnosti kako da učinimo svet korisnim za našu civilizaciju, ali istovremeno da ne narušimo osetljivu prirodnu sredinu koju delimo sa ostalim vrstama i organizmima, čuvajući je za buduća vremena. Upravo ovakav pristup čini je specifičnom u odnosu na druge knjige sličnog tematskog sadržaja […]“

Prof. dr Dušan Mrđa

„[…] zavređuje pažnju čitalačke publike, posebno onog dela koji uči ili podučava jer može da inicira razvijanje pozitivnih stavova o zaštiti životne sredine i dopusti konkretne uvide u destruktivnost koju neodgovornost pri čovekovim delatnostima stvara. Takođe knjiga može doprineti razvoju svesti o važnosti zaštite životne sredine i načinima na koje se ona može realizovati. Aktuelnost teme dozvoljava da se knjiga posebno preporuči svim akterima u obrazovno-vaspitnom procesu na svim nivoima organizacije školovanja kao i svim građanima radi razvoja opšte i ekološke kulture, i svima onima čije je lično ili profesionalno angažovanje usmereno na razumevanje sveta i činjenja ga boljim mestom za život […]“

Mr Ivana Krulj

„[…] Knjiga obiluje fotografijama, a posebnu vrijednost daju joj linkovi koji omogućuju čitateljima da na zabavan način istražuju. Pritom ih se upućuje na gledanje kraćih filmova, čitanje stripova ili slušanje glazbe. Mišljenja sam da će te poveznice biti posebno zanimljive mladim generacijama, a autori se svojim uputama dodatno trude potaknuti njihovu radoznalost i želju za samostalnim istraživanjem […]

[…] Također nam daje jasnu poruku da je glavni zadatak svih koji žive i stvaraju na ovoj planeti dobro je upoznati i učiniti je boljim mjestom za život kao i da ju trebaju čuvati i sačuvati za iduće generacije. Te su ideje često jasno u tekstu istaknute […]”

Mr Tatjana Pranjić-Petrović

License

Icon for the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License

UPOZNAJMO SVET I NAČINIMO GA BOLJIM ZA ŽIVOT Copyright © 2024 by University of Nova Gorica Press is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License, except where otherwise noted.